
U nás v prodeji a k vyzkoušení,kvalitní anglická helma do které nefouká,vyrobena z kvalitního materiálu a má něco navíc!!!
Pokud vás zajímá,čtěte:
-helma která vidí dozadu! REEVU
Motorkářská helma má jeden účel - chránit. Reevu rozvinulo tento koncept dále a vyrobilo jako první na světě helmu s integrovaným zpětným zrcátkem, které přináší motorkáři dokonalý přehled o dění za jeho zády.
Pomáhá tak významným způsobem předcházet nehodám. Nastal nový věk motorkářských helem. Je tu světová novinka helma REEVU se systémem VISION.



-helma která vidí dozadu! REEVU
Motorkářská helma má jeden účel - chránit. Reevu rozvinulo tento koncept dále a vyrobilo jako první na světě helmu s integrovaným zpětným zrcátkem, které přináší motorkáři dokonalý přehled o dění za jeho zády.
Pomáhá tak významným způsobem předcházet nehodám. Nastal nový věk motorkářských helem. Je tu světová novinka helma REEVU se systémem VISION.
Maximální bezpečnost a ochrana - hlavní cíle helmy REEVU
HOMOLOGACE
Helma Reevu samozřejmě splňuje evropskou normu ECE 22.05. Mimo jiné helma prošla mnoha dalšími extrémními testy, které ECE 22.05 neuvádí. Helma je například testována simulací nárazu ve vysokých rychlostech a to při -20 oC a při +50 oC. To běžné normy nevyžadují.
COMFORT
Každá helma Reevu je ručně sestavena a perfektně spasována. Vyjímatelná hygienická vložka nabízí neuvěřitelné pohodlí. Použitý materiál také odvádí vlhkost, takže se vám helma nezapařuje. Tkanina je velmi příjemná, a po vyjmutí je možné ji vyprat.
VENTILACE
Efektivní vnitřní ventilace je základem komfortu a bezpečnosti každé helmy. Při dobře navržené ventilaci se helma nezamlžuje a to ani za deště. Reevu má ventilační systém projektovaný tak, že vzduch vstoupí do helmy předními otvory, rovnoměrně obtéká jezdcovu hlavu a poté vystupuje ven zadním odtokovým kanálkem. Jezdcova hlava je tak udržena svěží a suchá, a to i ve špatném počasí.
NÍZKÁ HLUČNOST
Hlavním cílem při návrhu designu helmy, bylo přinést snížení úrovně hluku. Díky
jedinečnému aerodynamickému tvaru bylo tohoto dosaženo.
ŠTÍTY
Štíty helem jsou vyrobeny z extrémně odolného materiálu s příměsí polykarbonátu a mají povrchovou úpravu proti poškrábání.Tím je zaručen excelentní stupeň nárazové odolnosti a vysoká odolnost proti poškrábání. Štíty jsou samozřejmě vyměnitelné za zatmavené, kouřové, zrcadlové a jinak zabarvené.
SKOŘEPINA
Asi nejdůležitější částí helmy je její skořepina. Ta absorbuje většinu energie při nárazu a na její kvalitě a druhu materiálu závisí bezpečnost celé helmy. Konstrukce kvalitní skořepiny musí náraz roznést na co největší plochu. Laciné helmy jsou většinou vyráběny vstřikováním z plastů ( polykarbonát, ABS, polyamid). Jejich jedinou výhodou je nízká hmotnost a cena. Kvalitnější helmy mají skořepinu vyrobenu laminováním a to ze skelných vláken, kevlaru či dalších nových kompozitních materiálů. To je i případ helem Reevu. Skořepiny našich helem jsou vyrobeny laminováním vysoce pevné kompozitní tkaniny tvořené organickým uhlíkovým vláknem, kevlarem a vinylesterem. Tyto materiály mají mimo větší pevnosti také mnohem větší věkovou stálost. Tzn., že tak rychle nestárnou a jejich vlastnosti se v čase téměř nemění. Vnitřní skořepina helmy je vyrobena z EPS s dvojí hustotou. Toto provedení výrazně zvyšuje koeficient absorpce nárazu.
KVALITA
Reevu helmy jsou vyrobeny nejmodernějšími technologiemi a jsou ručně montované. Všechny fáze výroby jsou přísně kontrolované. Helmy jsou vyráběny v továrně splňující ISO 9001/2000 (cert.SQ02923).
Bezpečnost a certifikační testy helem REEVU
Normy
Motocyklová ochranná helma musí odpovídat národním i mezinárodním bezpečnostním normám. Nejznámější normou kontinentální Evropy je bezpečnostní norma ECE 22.05.
Bezpečnost a certifikační testy
Přilbu je doporučeno vyměnit každých 5 let, ihned po havárii nebo po silném nárazu. Dokonce i v případě, že se zdá být neporušena. Energie absorbovaná během nárazu a transformovaná do polystyrenové výplně, činí přilbu již nepoužitelnou (polystyren se absorbováním nárazu smrští a již se zpět nenarovná). Vysoká kvalita motocyklových přileb musí být v souladu s odsouhlasenými mezinárodními standardy, které definují minimální úroveň bezpečnosti. V Evropě musí přilby odpovídat evropské bezpečnostní normě ECE 22.05.
Norma ECE 22.05 – testy
Test absorpce nárazu
Přilba je umístěna na atrapu hlavy. Potom je spuštěna z výšky 3 m s dopadem na kovadlinu. Senzory umístěné uvnitř atrapy hlavy měří zrychlení přenesené na hlavu. Jeden po druhém jsou testovány 4 body na přilbě. Normy stanovují hodnotu, která nesmí být překročena.
Test upínacího systému
10ti kilogramové závaží, které je připevněno na upínací popruh přilby, padá z výšky ¾ m, aby otestovalo odolnost upínacího systému. Během dynamického testu je měřeno nejprve dočasné prodloužení a následně po testu permanentní prodloužení popruhu. Obě prodloužení musí být v rámci limitů určených normou.
Roll-off test
Desetikilové závaží upevněné k přední nebo zadní části přilby se spustí z definované výšky, aby se změřila tendence přilby posunout se zezadu dopředu a naopak.
Test plexi
Proti plexi je ve vysoké rychlosti vymrštěn projektil. Plexi by nemělo prasknout. Potom je proti plexi vrhán pod vysokým tlakem písek, aby se ověřila odolnost vůči poškrábání. Pro optimální vidění za všech okolnosti je optická kvalita plexi úzkostlivě měřena v laboratořích.
Homologační nášivka
Po úspěšném absolvování testů je na popruh každé přilby našita homologační nášivka.
Cena helmy je 7660,-Kč.
zdroj www.reevu.cz